ČeskyEnglish

Úvod » Produkty » Spoločenské vedy / Umenie » Človek a spoločnosť » Mediálne a komunikačné štúdiá


Spresnite hľadanie

Typ dát
























Platforma































































Vydavateľstvo
















































































Mediálne a komunikačné štúdiá

Počet nájdených produktov: 64

IJBF-Online
Producent: de Gruyter GmbH & Co. KG
Typ dát: Bibliografie / Abstrakty

Bibliografická databáze – Internationale Jahresbibliographie der Festschriften – poskytuje příspěvky ve sbornících vydaných na počest významných osobností v oblasti společenských a humanitních oborů. Od roku 1983 vloženo na 809 000 článků 36 000 oslavených osob publikovaných v období 1977 až 2017 z 20 zemí.

Peter Lang eBooks
Producent: Peter Lang International Academic Publishers
Typ dát: E-knihy / Kolekcie e-kníh

Na platforme Peter Lang je na výber viac ako 10 000 titulov publikovaných hlavne v oblasti umenia, humanitných a spoločenských vied. Ročne vychádza na 1800 nových kníh.

Wörterbücher zur Sprach- und Kommunikationswissenschaft (WSK) Online
Producent: de Gruyter GmbH & Co. KG
Typ dát: Encyklopédie

WSK Online je on-line databáza špecializovaných slovníkov pokrývajúca všetky hlavné oblasti lingvistiky a komunikačné vedy. Ako referenčné diela, slovníky spájajú sémantické definície s encyklopedickými vedomosťami, kombinujúc to najlepšie z oboch prístupov.

Cairn.info - Bouquet Général
Producent: rôzni / Cairn.info
Typ dát: E-časopisy / Kolekcie e-časopisov

Bouquet Général je najrozsiahlejšou online časopiseckou kolekciou z humanít a spoločenských vied vo francúzskom jazyku. Sprístupňuje viac ako 500 časopisov od 130 francúzskych, belgických a švajčiarských vydavateľstiev, ako sú Presses Universitaires de France, Armand Colin, Lavoisier, Gallimard, Le Seuil, La Documentation française, Vrin, Le Cerf, Editions de l’EHESS, ENS, EDP, ESKA, Klincksieck a Les Belles Lettres.